חריטת לייזר בזכוכית

כל מה שחשוב לדעת על חריטה על זכוכית

זכוכית היא אחת מחומרי הגלם הנפוצים ביותר בתעשייה, היות ויש לה לא מעט תכונות מעולות ופרקטיות: עמידות בתנאי מזג אוויר שונים, מראה אסתטי יוקרתי, שקיפות, סינון קרינה ועוד. בהתאם לכך, חריטה על זכוכית – יצירת כיתובים ועיצובים שונים על גבי משטחי זכוכית היא פעולה נפוצה מאוד עבור מגוון של שימושים ומוצרים. במאמר הבא נסביר כל מה שכדאי לדעת על כך.

למידע נוסף לחצו כאן

 

איך חורטים על זכוכית בימינו?

על אף שפעולת החריטה עצמה נחשבת לפעולה עתיקה יחסית, אין ספק שהטכנולוגיה המודרנית שינתה את אופייה והפכה אותה לפשוטה הרבה יותר לתפעול. היום בכדי לחרוט על מוצרי זכוכית שונים, בין אם מדובר על כלי מטבח קטנים או בחלונות ראווה גרנדיוזיים, משתמשים במכונות חריטה וחיתוך בלייזר.

מה זה בעצם חריטת לייזר על זכוכית? מדובר במכונה מתקדמת אשר ממקדת קרן לייזר על פני המשטח הרצוי ובאמצעותו מבצעת את החריטה הרצויה המדויקת. מכונת חריטת לייזר על זכוכית מחוברת למחשב אליו מעלים שרטוט מדויק של החריטה המבוקשת. על סמך השרטוט, המחשב שולח פקודה למכונה שממקדת לפיה את קרן הלייזר על המשטח.

כמה עולה לחרוט על זכוכית?

כאמור, מכונות חריטה בלייזר על זכוכית נחשבות לשיא טכנולוגי. מכונות אלו נמכרות בעיקר לשימוש תעשייתי ומסחרי אשר משתמשים בהם בשביל לפתח מוצרי זכוכית שונים בעיצובים מעניינים.

כמובן ישנם גם אנשים פרטיים המעוניינים לחרוט על זכוכית, למשל בעבור הענקת מגן הוקרה מזכוכית לאדם יקר, עיצוב כלי מטבח באופן אישי או כל מטרה אחרת. מחיר החריטה יעמוד על טווח משתנה שיכול לנוע בין עשרות עד אלפי שקלים, כתלות בסוג הפרויקט, גודלו ומידת המורכבות שלו. כך למשל, שילוט למשרדים באמצעות חריטת זכוכית יכול לעלות כמה מאות שקלים, ואילו הכנת מצבה עם חריטת זכוכית כבר תגיע לטווחים של אלפי שקלים. מי שמייצר כמות גדולה של פריטים מומלץ שירכוש מכונה וכך יחסוך עלויות תיווך.

לא מתפשרים על הזכוכית שלכם

על אף שזכוכית היא אכן חומר גלם נפוץ ופופולרי מאוד בשלל תעשיות, חשוב לדעת כי מדובר בחומר עדין אשר דורש מקצועיות ומומחיות בעבודה אתו. בהתאם לכך, חשוב לבצע חריטה על זכוכית רק באמצעות מכונה מקצועית עם "הוכחות בשטח". גם את עבודת החריטה עצמה, מוטב להשאיר לאנשי מקצוע שבאמת חתם כבר מגוון של פרויקטים מגדלים ומתחומים שונים.

חריטת לייזר בזכוכית

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן