חריטה על צמידים בלייזר

חריטה על צמידים בלייזר

מכונות החריטה הן כלי עבודה נפוץ מאד בקרב תכשיטנים רבים ובעזרתן ניתן לבצע חריטות שונות על גבי התכשיט בדיוק רב. ישנן כיום מגוון רחב מאד של מכונות חריטה על צמידים בלייזר וכן על תכשיטים נוספים, הנבדלות אלו מאלו בשיטה שבה הן פועלות, בדיוק שהן מציעות וגם באיכות התוצאה. תודות לפיתוחים הטכנולוגיים המתקדמים בתחום זה, אפשר כיום לבצע חיתוך שמות בלייזר ושאר אלמנטים מיוחדים על תכשיטים העשויים משלל של חומרי גלם שונים, כמו מתכת, כסף, זהב, נחושת, פליז, ועוד, ולקבל את התוצאה שבה מעוניינים.

כך תמצאו מה שנכון ומתאים

אחת השאלות הראשונות שיש לשאול לפני שרוכשים מכונות חריטה מסוג כזה היא האם מעוניינים ליצור תכשיטים מותאמים אישית לעסק הקטן, האם מדובר בייצור תעשייתי הכולל מספר גדול מאד של תכשיטים, האם רוצים לעשות את זה בתכשיטים מחומר גלם מסוים או מכל מיני חומרים? מענה לשאלה זו ואחרות יעזור לכם להתמקד בחיפוש ולאחר מכונת חריטה העונה במדויק על הצרכים.

נקודה נוספת היא עניין העלות. טווח המחירים של מכונות מסוג זה הוא רחב והוא מושפע מאיכות המכונה וגם הפונקציות השונות שהיא מציע. מכונה שמיועדת לחריטה על תכשיטים רבים מאד נדרשת להיות חזקה ועמידה, כזו שתוכל לשרת אותנו לאורך שנים. בשביל לחרוט על מספר מצומצם של תכשיטים או בתדירות נמוכה, אפשר להסתפק במכונה פחות משוכללת וגם פחות יקרה. בכל מקרה, כדאי מאד להיעזר במומחים ולבחון סוגים שונים של מכונות חריטה על צמידים או על תכשיטים נוספים עד אשר מוצאים בדיוק מה שנכון וגם מה שמתאים.

חיתוך שמות בלייזר

בסופו של דבר תוצאה שהיא אסתטית ונקייה היא המענה הנכון וכדי להשיג אותה חשוב לבחור בכלי העבודה המתאים שיבצע אותה כהלכה. אסתטיקה ודיוק הן מילות המפתח למשימה הזו וכל צמיד, תליון, טבעת או שרשרת ניתנים להתאמה אישית בקלות ויכולים להפוך למיוחדים בהתאם לבקשתו של המזמין. טכנולוגיית החריטה בלייזר, המגיעה בכמה סוגים של פתרונות, מצליחה לחרוט גם על מתכון יקרות כמו זהב, כסף או כל סגסוגת אחרת.

עוסקים בתכשיטנות ומחפשים מכונות לייזר החורטות על גבי צמידים? אן.טי.אן.טק בע"מ היא הכתובת הנכונה. החברה, שמתמחה בייבוא, שיווק ומכירה של מכונות מסוג כזה תספק לכם את המענה המתאים, כדי שתוכלו לבצע את העבודה המדויקת והאיכותית שבה אתם מעוניינים. לסקירת כלל האפשרויות המוצעות לכם, לחצו כאן ולקבלת מענה לכל שאלה, צרו קשר בטלפון 077-2160040. נשמח לעמוד לרשותכם. 

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן