חריטה על טבעות בלייזר

חריטה על תכשיטים בלייזר

מאז ומתמיד ייצרו תכשיטים ממגוון רחב מאד של חומרי גלם, וכך גם קורה עד היום. ישנו מספר גדול מאד של חומרים, המשמשים לייצור תכשיטים בימינו, כמו זהב, כסף, פליז, או אפילו פלסטיק איכותי. באמצעות טכנולוגיית חריטה על תכשיטים בלייזר אפשר להוציא אל הפועל שלל של עיצובים יצירתיים במיוחד על אביזרי אופנה נהדרים וליצור לוק נהדר, כחלק ממראה שלם ומושקע יותר. בין אם מדובר בחריטה קלאסית של טבעות ושאר תכשיטי זהב או כסף, ובין אם זו חריטה אישית, בעזרת מכונות חריטה בלייזר אפשר לחרוט תכשיטים בנפרד ללא קשר לצורה שלהם או לחומר הגלם שממנו הם עשויים. אפשר לחרוט דוגמאות יפהפיות של טקסטורות שונות, לחרוט תמונות וכמובן ליצור חריטה בהתאם לבחירתו של המזמין או בחירתה של המזמינה.

איכות ויעילות

מכונת חריטה על טבעות בלייזר או חריטה על שרשראות בלייזר או על כל תכשיט אחר היא מוצר חובה לכל אחד העוסק בתחום התכשיטנות. אמנם, חריטה של מתכון, תכשיטים ואלמנטים נוספים היתה מנהג נפוץ מאד גם בעבר הרחוק, אולם רק לאחרונה נכנסו אל התחום פתרונות חדשניים ומתקדמים בתצורת מכונות חריטת לייזר ברמה גבוהה כדי לאפשר חריטה איכותית, נקייה ומדוייקת מאד על גבי התכשיט. חריטת הלייזר היא גם דרך לסמן תכשיטים והיא אפשרית תודות למגוון המכונות המצוינות הקיימות כיום בשוק.

עוסקים בייצור תכשיטים? אן.טי.אן.טק בע"מ היא הכתובת הנכונה. החברה, שמתמחה בייבוא, שיווק ומכירה של מכונות חריטה לתכשיטים מבטיחה לכם מענה מדויק ואיכות שאין כמותה. לסקירת כלל האפשרויות המוצעות לכם, לחצו כאן ולקבלת מענה לכל שאלה, צרו קשר בטלפון 077-2160040. נשמח לעמוד לרשותכם. 

חריטה על טבעות בלייזר

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן