חיתוך עור בלייזר

מרבית עבודות העור המבוצעות כיום ברחבי העולם, מבוצעות באמצעות אמצעי חיתוך מסורתיים ובראשם סכיני חיתוך בתצורות שונות. יחד עם זאת, במקביל ניתן לזהות גם עלייה יוצאת דופן בהיקף האימוץ של טכניקות חיתוך עור בלייזר. נשאלת כמובן השאלה למה לחתוך עור באמצעות לייזר אם אפשר לחתוך אותו באמצעות כלי פשוט ויעיל מאוד כמו סכין חיתוך. על כך ועל נושאים נוספים, נדבר ממש כאן בשורות הבאות.

חיתוך עור בלייזר – מי צריך את זה?

ובכן, הקונספט של שילוב לייזר בעבודה עם עור מתייחס לעיצוב באמצעות עור. בהתאם לתחום בו אתם עוסקים בסוג העבודה בה אתם מתמחים עם עור, הלייזר יכול לייצר עבורכם מהפכה של ממש בתהליכי העבודה. טכנולוגיית הלייזר מאפשרת חיתוך קל ומהיר של והיא יודעת לבצע את המשימה במהירות וברמת דיוק שלא ניתן למצוא באף טכנולוגיה אחרת. בנוסף לכך, את מכשור הלייזר ניתן להפעיל באופן ידני או באמצעות תוכנת מחשב שאליה מזינים את כל תכנית החיתוך ולוחצים על כפתור בכדי לקבל את התוצאה המוגמרת כהרף עין.

CNC למטבחים

מה עוד אפשר לעשות עם מכשור לייזר ועור?

ובכן, חיתוך עור בלייזר היא לא המשימה היחידה שתוכלו להשלים באמצעות מכשיר הלייזר המתאים. באמצעות שינוי עוצמת קרן הלייזר ורמת המיקוד שלה, תוכלו להיעזר בה גם לצורך חריטה על העור וסימון העור – קווי עיצוב, חותמת אמן, טקסט, גרפיקה או כל אלמנט אחר שתרצו לשלב על שטח הפנים של העור – תחילה תוכלו לחתוך אותו באמצעות הלייזר בצורה מאוד מדויקת ובכל רמה של מורכבות גאומטרית ולאחר מכן תוכלו להשתמש באותו המכשיר גם בכדי לחרוט על העור ולמעשה לגלף אותו על פי מודל העיצוב המתאים.

CNC למטבחים או בשמו האחר כרסומת למטבחים היא עדיין הטכניקה השכיחה ביותר וגם הטובה ביותר לייצור מטבחים. בתחום זה מדובר במשטחי חומר גדולים, שניתן כמובן להתאים עבורם מכשיר CNC ייעודי, במקרה של ייצור מטבחים, אפשר בהחלט לומר ששימוש בטכנולוגיית CNC למטבחים היא הבחירה הנכונה ביותר.

אצלנו בחברת NTNTech תוכלו למצוא את כל מה שהוא חיתוך וחריטה ובכלל זה שלל דגמי מכונות לביצוע משימות של חיתוך וחריטה בכל ענפי התעשייה. חברת NTNTech מייבאת ומשווקת מכונות CNC, מחרטות ידניות ואוטומטיות וכמובן מכשור לייזר חדשני בחזית הטכנולוגיה. צוות המומחים שלנו ישמח להתאים לכם את הפתרון הטוב ביותר בהתאם לתחום ומאפייני הפעילות שלכם. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר עוד היום בטלפון 077-2160040.

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן