חיתוך לייזר במתכת מחיר

דברים שכדאי לדעת על חיתוך לייזר מתכת

חיתוך לייזר היא שיטת ייצור תעשייתית וחדשנית אשר מאפשרת חיתוך מדויק של פלטות מתכת בעובי ומסוגים שונים. באמצעות חיתוך לייזר במתכת ניתן ליצור מגוון של פריטים ואובייקטים שימושיים, החל מחפצי נוי ויודאיקה ועד לחיפויים לטלוויזיה וגדרות דקורטיביים. במאמר הבא נציג כל מה שחשוב לדעת על חיתוכי לייזר מתכת.

למידע נוסף לחצו כאן

 

מה זה חיתוך לייזר במתכת

מדובר בדבר שהוא בדיוק כפי שהוא נשמע. חיתוך המתכת באמצעות לייזר מתבצע על ידי מכונה ייעודית שממקדת קרן לייזר בהספק גבוה על פני משטח חומר הגלם המיועד לחיתוך. השרטוט לפיו מתבצע החיתוך מוזן לתוך תכנת מחשב ייעודית אשר מחוברת למכונה. היא בתורה שולחת פקודה מדויקת למכונה, וכך מתבצע חיתוך אחיד בדיוק לפי התכנון המקורי.

יתרונות החיתוך

הצורך לחתוך מתכות שונות ולעצב את הגודל והצורה שלהם הוא צורך מובן למדי בעידן המודרני. מוצרים רבים עשויים ממתכת, לפחות בחלקם, ועל מנת לבנות אותם באופן הזול והיעיל ביותר עולה הצורך בשיטת חיתוך מתקדמת.

חיתוך מתכת בלייזר מספק בדיוק את זה, ומביא למשתמש מגוון יתרונות ששיטות אחרות לאו דווקא מסוגלות להפיק. החיתוך באמצעות הלייזר מאפשר להגיע גם לרזולוציות גבוהות של רוחב חיתוך צר במיוחד. בנוסף על כך, חיתוך זה אינו משאיר קצוות משוננים על המשטח ואינו דורש תהליך עיבוד נוסף לאחר החיתוך.

השימוש בקרן הלייזר אופטימלי לשמירה על המשטח, ומביא לפגיעה מינימלית במתכת שלא נחתכה. בנוסף שיטה זאת נחשבת לאפקטיבית מבחינת חיסכון בחומר גלם ובזמן גם יחד. בשונה מכלי חיתוך אחרים המפעילים חיכוך בעת עבודתם, הלייזר אינו דורש חיכוך עם המשטח ועל כן מאפשר חיתוכים במגוון רחב וגמיש של צורות אפשריות.

כמה עולה לחתוך מתכת בלייזר?

כפי שניתן להסיק, חיתוך מתכת בעזרת מכונת לייזר ייעודית היא פעולה שנעשית באופן תדיר בתעשיות השונות. למפעלים, חברות ועסקים רבים יש צורך בחיתוכי מתכת, החל ממשרדי אדריכלים ועד למפעלי ייצור שונים.

חיתוך לייזר מתכת מחיר

בעיקרון, מקובל לתמחר חיתוכי לייזר של מתכת על פי דקות חריטה. המחיר הסופי ייקבע כתלות בסוג המתכת, המוניטין של נותן השירות ומורכבות הפרויקט המיועד לחיתוך.

ישנם עסקים אשר עושים שימוש קבוע בחיתוכי מתכת שונים ועל כן אלו עשויים להזדקק למכונת חיתוך בלייזר משל עצמם. אם ברצונכם להשיג את התמורה המשתלמת ביותר למחיר עבור מכונת חיתוך מתכת, אין ספק שאן.טי.אן.טק היא המקום בשבילכם. אן.טי.אן.טק, היא היבואנית המובילה של מיטב המכונות המתקדמות בתחום, ונותנת שירות למגוון של לקוחות מרוצים מכל קצוות התעשייה. מעוניינים במידע נוסף – צרו קשר כאן: https://www.ntntech.co.il/.

חיתוך לייזר במתכת מחיר

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן