חיתוך זהב בלייזר

חיתוך כסף בלייזר

ענף התעשייה שבו נמצאות מתכות הכסף והזהב בשימוש הנרחב ביותר הוא ללא ספק ענף התכשיטים, אם כי מתכות אלה משמשות לעוד שלל יישומים בענפי תעשייה אחרים. בענף התכשיטים עצמו, מאחר ומדובר במוצרי אמנות לשמם ומאחר ורמת הדיוק כל כך קריטית לפיצ'ר החשוב ביותר בכל מוצר, הלוא הוא אסתטיקה, נכנסה בשנים האחרונות טכנולוגיית הלייזר לשימוש נרחב בענף זה ועל האפשרויות שמעניקה טכנולוגיית הלייזר בייצור ועיצוב תכשיטים נספר ממש כאן בשורות הבאות.

חיתוך כסף בלייזר – האם זה אפשרי?

בבחירת ציוד ייצור, ולא משנה באיזה ענף תעשייתי מדובר, הפרמטר החשוב הראשון שעלינו לבדוק הוא יכולת הביצוע של הציוד, כלומר האם הציוד יודע למלא את המשימה שלשמה אנו רוכשים אותו. הפרמטר השני החשוב הוא היכולת להשתמש באותו ציוד למשימות נוספות. בהיבט הזה, ניתן לחשוב על טכנולוגיית הלייזר כאילו פותחה כמו כפפה ליד לענף התכשיטים. באמצעות מכשור ייעודי לענף זה ניתן בהחלט לבצע חיתוך כסף בלייזר וניתן לבצע גם חיתוך זהב בלייזר.

מה עוד אפשר לעשות עם מכונת לייזר בענף התכשיטים?

פרט ליכולת לבצע חיתוך של כסף וזהב כחלק מהתהליך של ייצור ועיצוב תכשיטים באמצעות מכונת לייזר ייעודית, מכונה זו יכולה לשמש אתכם גם להשלמת כל שלב העיצוב הפרטני של כל תכשיט ותכשיט. כך למשל, באמצעות חריטה על כסף בלייזר תוכלו לחרוט על הזהב כדי ליצור תצורות שונות בהתאם ליעד העיצוב הנדרש וכן תוכלו לבצע חריטות של קווי עיצוב, שמות, דמויות גרפיות, חתימת אמן ולמעשה כל אלמנט אחר שתרצו לחרוט על גבי התכשיט. ושוב, אם אתם שואלים את עצמכם, אז התשובה היא כן – באמצעות אותו המכשיר ניתן לבצע גם חריטה על זהב בלייזר.

חריטה על כסף בלייזר

מכשיר אחד שהוא מפעל ייצור

קשה לחשוב על דוגמאות רבות בהן פריט ציוד אחד יכול למלא חלק ניכר מתהליך העבודה במפעל ייצור, אלא שטכנולוגיית הלייזר בענף התכשיטים הוא בדיוק המקרה הזה. באמצעות מכשירי לייזר המותאמים במיוחד לענף התכשיטים, תוכלו לבצע את כל משימות הייצור, הבנייה והעיצוב של תכשיטים ברמת המורכבות הגאומטרית הגבוהה ביותר וברמת הדיוק הגבוהה ביותר. ואחרי שאמרנו את כל זה, היכולת לבצע חיתוך כסף בלייזר או חריטה על זהב בלייזר היא יכולת שנדרשת לא רק בענף התכשיטים ובהיבט זה כדאי לדעת שישנם דגמים שונים של מכונות לייזר המותאמות לסביבות עבודה שונות, לרבות עמדות עבודה במפעלי ייצור וכן מכשור ייעודי אותו ניתן לשלב בקווי ייצור סדרתי.

חברת NTNTech מייבאת ומשווקת מבחר גדול של מכונות חיתוך וחריטה בישראל ובכלל זה מעמידה לרשותכם את הדגמים החדישים ביותר והפופולאריים ביותר בענפי התעשייה השונים, של מכונות חיתוך וחריטה באמצעות לייזר. הצוות המקצועי שלנו ישמח להציג ולהדגים בפניכם את ביצועי המכונות ולהתאים לכם את הפתרון הטוב ביותר לאופי פעילותכם. לפרטים נוספים, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 077-2160040 ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין.

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן