מכונות סימון וחיתוך בלייזר

מכונות סימון וחיתוך בלייזר

מכונת חיתוך בדים

המוצר מתאים לתעשיות: ענף הפרסום, מודלסטים, סימון ציוד רפואי, בוני מצבות, מתנות, חנויות פופ, בתי דפוס, מפעלי חיתוך בעץ ועוד.

כולל תוכנה בעברית.

תוספות אפשריות למכונה בהזמנה מיוחדת:
מצלמה לזיהוי קונטור, מערכת הזנה אוטומטית, מערכת התראה נגד שרפות,
מתקן מסתובב לאובייקטים עגולים, שולחן ואקום, מערכת סינון אויר.
ניתן לחרוט ולחתוך: עץ, פרספקס, זכוכית, שיש, שיש גרנית שחור,
אבן, קרמיקה, עור, בד, נייר וקרטון.

קצת על מכונות לייזר / חיתוך וחריטה בלייזר

חיתוך וחריטה בלייזר הינה טכנולוגיה מתקדמת וממוחשבת המשמשת לחיתוך וחריטה במגוון תעשיות בארץ ובעולם. מהן מכונות לייזר? לאיזה תעשיות הן מתאימות וומה ניתן לייצר בעזרתן על כך ועוד נקרא בשורות הבאות.

מכונת לייזר הינה מכונה המופעלת באמצעות מחשב.

הלקוח משרטט במחשב את צרכי עבודתו ומעביר את פקודת הביצוע למכונה. המכונה, באמצעות מיקוד קרן הלייזר על פני החומר המיועד לחריטה או חיתוך תבצע חיתוך או חריטה מדוייקים להפליא בפרק זמן קצר מאוד.

ככל שמשטח העבודה גדול יותר ניתן להכניס עוד ועוד אלמנטים לעבודה.

מכונות לייזר CO2 מתאימות להכנת חותמות בכל הגדלים, מוצרי פופ הנחרטים או נחתכים בעץ, קרטון, נייר ופרספקס. מתאים להזמנות מיוחדות לארועים שונים לשילוט למשרדים , ברכות לחגים וארועים ,הכנת כריכות מעץ או פרספקס לעבודות שורשים, אלבומים , מחזיקי מפתחות, ברכות הבית, ברכת המזון ועוד.

כמו כן ניתן לחתוך או לחרוט באמצעות לייזר מדגם זה על בדים ועורות בתעשיית העיצוב והטקסטיל, חיתוך משטחים מעץ או קרטון בתעשיית המודלים הארכיטקטונים, סימון לוחות חשמל על גבי מכסי פלסטיק ועוד.

מכונת חריטה בלייזר למכירה

אם אתם מחפשים מכונת חריטה בלייזר למכירה, הגעתם למקום הנכון. חברתנו מתמחה בייבוא ושיווק מכונות לייזר לחריטה וחיתוך, וכן כרסומות, מכונות לייזר לסימון מתכות, משחזות מכונות מג'יק, פלוטרים ועוד. אנו אמונים על ייבוא ושיווק של מכונות סטנדרטיות וכן מאפשרים הזמנת מכונות בהתאמה אישית לצרכיכם, ואף מכונות יד שנייה.

דוגמא של מכונת חריטה בלייזר למכירה שאנו מציעים ללקוחותינו, היא מכונת לייזר C02 לחיתוך וחריטה מדגם LASER AO. מדובר במכונה איכותית ואמינה שעימה ניתן לחתוך, לסמן ולחרוט על זכוכית, פרספקס, עץ, אבן, קרמיקה, שיש גרניט שחור, שיש, קרטון, נייר, בד ועור. על כן, היא מתאימה בין היתר לצרכי עסקים מענף הפרסום, בתי דפוס, חנויות פופ ומתנות, מפעלי חיתוך בעץ, בוני מצבות ועוד. אל המכונה הסטנדרטית ניתן להוסיף עוד מגוון תוספות בהזמנה מיוחדות, בנוסף, ניתן להזמין בהזמנה מיוחדת מערכת התראה נגד שרפות, שולחן ואקום, מערכת סינון אוויר ועוד.

 

למה להזמין מאיתנו?

חברתנו מחזיקה בניסיון עשיר, הבנה טכנית מעמיקה וידע רב בתחומי פעילותנו, אנו  דואגים להתעדכן באופן שוטף על ידי ביקורים בתערוכות בינלאומית, דבר המאפשר לנו להביא לארץ את המילה האחרונה בתחום. יכולות אלו מתבטאות במכונות מעולות מדוייקות ואמינות הנמכרות על ידינו במחירים נמוכים, הגיוניים ואפשריים לכל סוגי העסקים, והן גם מצטיינות בתחזוקה מהירה ופשוטה שאיננה כרוכה בעלויות גבוהות. בנוסף לכך, אנו שמים דגש רב על שביעות רצונו של הלקוח ומבינים היטב כי מדובר ברכישה משמעותית, ובמכונה שחייבת לתת מענה אופטימאלי לצרכיכם במסגרת התקציב העומד לרשותכם. על כן, אנו מעניקים ליווי מלא ללקוחותינו ומסייעים לכם באמצעות הכוונה מקצועית צמודה בבחירת המכונה המתאימה לצרכיכם האמיתיים. לאחר מכן, אנו ממשיכים ללוות את הלקוח גם לאורך העבודה השוטפת עם המכונה שרכש מאיתנו.

 

דברים שכדאי לדעת על מכונת חריטה בלייזר

מכונת חריטה בלייזר היא כיום מכשיר מתקדם הצופן בחובו טכנולוגיה ממוחשבת מתקדמת. עיקרון הפעולה מתבסס על שרטוטים שנעשים על גבי המחשב ולאחר מכן מועברים אל המכונה שמבצעת את העבודה על ידי קרן לייזר שממוקדת על החומר. שיטת עבודה זו מאפשרת לקבל תוצאות מדויקת ביותר במינימום זמן וביעילות גבוהה. עקב יכולותיהן הגבוהות והתמודדות עם קשת רחבה של חומרים, ולאור העובדה שכיום כל עסק יכול להרשות לעצמו מכונה איכותית ומתקדמת, הן משמשות במגוון רחב של מגזרים ותעשיות. כך למשל, המכונות יכולות לשמש לצורך הכנת מוצרי פופ, מחזיקים מפתחות, לחתוך משטחי קרטון ועץ, לסמן לוחות חשמל, ועוד.

אנו עומדים לרשותכם עם ידע רב וניסיון מקצועי עשיר, ונשמח לספק ליווי מקצועי החל משלבי הבחירה והרכישה ועד לעבודה השוטפת עם המכונה. המעוניינים בפרטים נוספים אודות מכונת חיתוך בלייזר למכירה מוזמנים להתקשר אל חברתנו בטלפונים 054-8305355 או 077-2160040.

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן