מכונת לייזר ביתית

מכונת לייזר ביתית

מכונה לחריטה בלייזר

בזמן האחרון אנו רואים מגמה של כניסה מהירה של מכונות חיתוך בלייזר לתעשייה. ניתן למצוא מכונות חיתוך וצריבה בלייזר במספר רב של עסקים ותעשיות. ירידת המחירים החדה עקב ייצור ההמוני מאפשרת גם לבעלי עסקים קטנים לרכוש מיכון משוכלל ומתקדם. אפשר למצוא מכונות לייזר בעסקים רבים: בוטיקים שמשתמשים בחיתוך לייזר בכדי לייצר בגדי מעצבים. חנויות של אמנים ויוצרים משתמשים במכונות חיתוך לייזר על מנת לייצר פריטים ייחודים ומתנות מיוחדות עפ"י שרטוט. 

 

אלו פעולות ניתן לבצע עם מכונת לייזר ביתית? 

  • חיתוך מלא של החומר – ניתן לחתוך חומרים בעובי משתנה. 
  • צריבת קווים 
  • צריבת שטחים – ע"י תמונה (bitmap) או שרטוט וקטורי. 
 

מכונות חיתוך לייזר נמצאות בשימוש מגוון במספר רב של תעשיות בתי עסק. מכונת הלייזר פועלת באמצעות  תוכנת מחשב ומתאימה מאד לייצור מגוון עצום של מוצרים כגון: שלטים לבית ולעסק, מחזיקי מפתחות ממותגים או בצורת הלוגו של החברה, אריזות למוצרים מיוחדים, ברכות לימי הולדת ולחגים, חותמות, מתנות פופ ועוד כיד הדמיון של המעצב או היזם. 

 

איזה חומרים ניתן לחתוך או לצרוב במכונת לייזר? 

מגוון החומרים הוא עצום – ניתן לחתוך ולצרוב – עץ, פרספקס, נייר, קרטון, פלסטיק (למעט פי.וי.סי), ועוד. 

 

מה היתרון הגדול של חיתוך במכונת לייזר? 

היתרון הגדול בשימוש במכונת לייזר הינו שהחיתוך אינו מתבצע באמצעות מגע מכני. למעט  לאנרגיה שמוקרנת על חומר הגלם אין כלל חיכוך מכני ולפיכך אין שחיקה של כלי החיתוך. היעדר חיכוך מאפשר תנועה חופשית ומגדיל באופן דרסטי את הגמישות של אופן החיתוך. במרבית המקרים  קרן לייזר צרה באופן משמעותי מכלי חיתוך מכניים כך שניתן להגיע לתוצאות מדויקות בהרבה. 

 

אם אתם מחפשים מכונת לייזר ביתית, הגעתם לכתובת הנכונה! חברת אן.טי.אן.טק בע"מ מייבאת ומשווקת  מכונות לייזר לחיתוך וחריטה, מכונות לייזר לסימון מתכות, פלוטרים, כרסומות, מכונות מגי'ק לענף התכשיטים הפופ והיודאיקה וכן מוצרים נלווים. אנו מלווים את לקוחותינו – מייעצים ומתאימים את המכונות המתאימות ביותר עבור הצרכים האמיתיים. אנו מלווים אתכם בכל התהליך, בחירת המוצר הנכון, רכישתו ובשלב החשוב ביותר – העבודה השוטפת עם המכונה. צוות העובדים שלנו מקצועי, מיומן ומעניק שירות מצוין ללקוחותינו. במידה ואתם מעוניינים באינפורמציה נוספת נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 0772160040 או לטלפון נייד: 054-8305355 או תצרו איתנו קשר כאן.

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן