מכונות כרסום CNC

מכונות כרסום CNC

תחום החריטה בעזרת מכונות CNC עבר מהפכה בעשור האחרון והצליח לשלב תוכנות מחשב ובקרים מתקדמים בעלי פונקציות ייחודיות במכונות החדשות, לייעל את תהליך החריטה ולמקסם את אפשרויות העבודה ולהגיע לתוצאות מדוייקות להפליא בזמן קצר ביותר .

CNC כרסום – חברת NTNTECH 

חברת NTNTECH שמחה להיות בין החברות המובילות בתחום שלא שקטה על השמרים, התעדכנה בכנסים ברחבי העולם והצליחה לייבא ולשווק את מכונת החריטה המתקדמות ביותר. לרשות החברה ידע וניסיון רב וכן צוות מנוסה ומקצועי שישמח להתאים לכם את מכונת הכרסום והחריטה מהמתקדמות ביותר בענף.

מכונת CNC מתקדמת במחירים נוחים

בעזרת מכונות הכרסום והחריטה המגוונות והמתקדמות שהחברה מספקת אפשר לייצר מגוון עצום של מוצרים מתעשיות שונות לרבות תעשיית התכשיטים ומוצרי היודאיקה, לבצע כרסום בעץ, במתכת, בפלסטיק, פרספקס, PVC, זכוכית, פורמייקה, אלומיניום ובעוד מגוון חומרי גלם אשר באים לידי שימוש בתעשיות התכשיטים, עבור חנויות מוצרי פופ, רהיטים, דלתות, שלטים ועוד.

איפה אפשר לקנות מכונות CNC

חברת NTNTECH מספקת שירותי ייבוא ושיווק של מכונות לייזר וחריטה בהתאמה אישית למגוון עסקים בתעשייה, מלווה את הלקוח על להטמעה מלאה של המכונה בעסק והדרכה על כל הפונקציות הרבות שהמכונה מספקת.

מכונות CNC המתקדמות של החברה באות לידי ביטוי בענף האדריכלות והעיצוב בביצוע מדויק בעץ ליצירת חיתוכי עץ שונים, שירות המתאים לנגרים המייצרים רהיטים בהתאמה אישית וכן ניתן לבצע בהן חיתוך משרביות ומחיצות אבן, ייצור שבלונות ועוד שימושים בתעשיית השלטים, לחיתוך אותיות מחומרי גלם שונים כמו פלסטיק, אלומיניום ועוד.

מצאו באתר מגוון מוצרים נלווים ל-CNC: מתקני קירור לסכינים, כרסומות ל-CNC, מנועי כרסום, דרייברים, בקרים, מנועי הנעה, תוכנות עיבוד, משאבות וואקום ועוד.

מוזמנים לגלוש באתר ולמצוא מגוון רחב של מוצרים משלימים למכונות חיתוך בלייזר ועוד מוצרים מתקדמים לתעשייה כמו: מערכות סינון אוויר, קומפרסורים ועוד מוצרים מבית חברת NTNTECH המובילה בתחום.  

לפרטים נוספים ומידע נוסף על מכונות, מחירים ועוד מוצרים שהחברה מספקת התקשרו עוד היום לטלפון 077-2160040 , 054-8305355 או השאירו פרטיים במייל

כרסום בעץ

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן